30 Nisan, 2009

geçmiş zaman


2006'dan beri yazdıklarımı ve yorumları okudum

şöyle yukarıdan baktım başımdan geçenlere

iyi/kötü ne çok şey olmuş

bazılarını unutmuşum, okurken hatırladım - hafif bir tebessüm eşliğinde

ne çok kızmışım

ne çok sıkılmışım

...

hayat hızla değişiyor...
...

bir sene önce bu saatlerde kendimde değildim...hayatımın en komik anısı olarak kaldı bu ama ben aslında o gece çok başka bir kadınla tanıştım. bir senedir hep bu yeni kadını düşünüyorum, anlamaya çalışıyorum.

aramızdaki mesafeleri kapatıyoruz, mesafe kapandıkça da herşey daha anlamlı geliyor.

...

beirut: the flying club cup - tavsiye edilir; her derde deva

4 Yorum:

Blogger Unknown dedi ki...

kim o be?

Mayıs 01, 2009 10:45 ÖÖ  
Blogger Öz dedi ki...

o komik ani benimde hayatimin en komik anisi oldu:)ama tanistigin kadini cikartamadim? bizimle miydi yoksa cimlerde mi gordun onu?

Mayıs 02, 2009 10:42 ÖÖ  
Blogger totipoti dedi ki...

yok dönüşte trende tanıştım, başımda dikiliyordu, hatırlamadın mı? :)))

Mayıs 03, 2009 6:42 ÖS  
Blogger mikla dedi ki...

oradan oraya atlarken rastladım bloguna. hemen ikinci postta geçen 1 mayıs'ta çektiğim fotoğraf karesinin neredeyse aynısını görünce dayanamadım paylaşmak istedim.
http://downtown-ist.blogspot.com/2009/05/tereyagl-ball-ekmek.html

Mayıs 07, 2009 4:19 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa