09 Mart, 2006

Starbucks’da bardağın üzerine uyduruk isim yazdırıp sonra onu unutmak

Farkettim ki Starbucks şu aralar hayatımın tek eğlence kaynağı...İş yeri sıkıntılı, kasvetli, depresif. (Ve malesef sabah karnım ağrıyor, bugün gitmeyeceğim bahanesi iş için sökmüyor) Bu depresif ortam hayatımın diğer tüm anlarını etkiliyor. Küçük küçük eğlenceler bulmaya çalışıyorum kendime, tabi ki JR'ın katkılarıyla!! (İntihal değil bu ilham)
İşte son favorim de Starbucks’da farklı farklı kimliklere bürünmek. Ama bunu pek becerebildiğim söylenemez. Mesela dün akşam aldığım kahvelerin üzerine farklı bir isim yazdırdım, sonra ödeme sırasında cüzdanımda nakit olmadığını gördüm, kredi kartıma yönelmiştim ki bardağın üstündeki isimle kk üzerindeki ismin tutmayacağı bende kısa süreli taşikardi nöbeti yarattı. Sonradan ceplerimden bulduğum bozuk paralarla hesabı ödedim de itibarımı zedelemeden ayrıldım derken o heyecanla yazdırdığım ismi unuttum, iyi mi? Neyse ki bekleyen başka bir Doğa Hnm yoktu da ben de lattelerime kavuşabildim.
İşte durumum bu kadar acıklı...

3 Yorum:

Blogger bething* dedi ki...

ayniiii seyi bende yapiyorum ismimi anlamiyorlar benim genelde..o yuzden "daha anlasilir" isimler yazdiriyorum..mesela - Angelina, Pamela, Britney :)
nasi ama? Biri Ancelina Hanim kahveniz hazirrr diyincede herkes bakiyor heheh eglence iste!

Mart 14, 2006 2:47 ÖS  
Blogger totipoti dedi ki...

bething,çok iyi fikirmiş bu, ben de bir dahakine shakira yazdırıcam :)
hem bunu unutmam da mümkün değil...

Mart 15, 2006 8:21 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

hiç anlamadım biraz daha güzel olabilirdi

Aralık 01, 2007 8:51 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa