29 Mayıs, 2006

thedavincicode - II

Kitabını bir çırpıda okuduktan sonra filmini izlemek için sabırsızlandığımı yazmıştım daha önceden. Güya gösterime ilk girdiği gün gidip izleyecektim ama Bonus Card yaptığım harcamaların sonunda bana acımış ve bu garibim zaten batmış bari sinema biletini biz gönderelim dediği için kendi imkanlarımla gitmedim filme. Davetiyelerde bir hafta geç gelince hafta sonu izledim filmi (Gmall'de izledim, çok havalı - hatta bir sinema için fazlasıyla havalı bir mekan bence).

Oyuncu seçimi ile ilgili kaygılarım vardı filmin trailer'ını izlediğimde. Yanılmadığımı düşünüyorum, Tom Hanks ve Amelie - çırpı bacak - filmde sırıtıyorlardı.

Tom Hanks yerine kim oynasa olurdu diye tartıştık filmi birlikte izlediğim Jr ve ablamla Russel Crowe'da mütabık kaldık (gerçi ben ilk başlarda Sean Connery diyodum ama o ancak Sir Teabing olur bee deyip alay ettiler benle).

Ayrıca genel olarak filmlerdeki Fransız polis rolleri için düşüncem: no more Jean Reno plz.

Filmle ilgili genel yorumum da iyi bir uyarlama senaryo olmuş ama çok da abartmaya gerek yokmuş, her zamanki gibi kitap daha başarılı bir yapıt.

p.s. haftaya bizzat gidip bakıcam M.M. (Magdalalı Meryem) Louvre piramidinin altında yatıyor mu diye, haber veririm burdan...

1 Yorum:

Blogger totipoti dedi ki...

evek, aycicekcim haftaya pzt-pers gidiyorum, cok heyecanliyim ama malesef henuz vizeyi alamadim :(

Mayıs 31, 2006 3:12 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa