12 Ekim, 2006

nazlı yarim haber salmış

Simiole ve HMF'in bloglarında gördüğüm "kendi kasetini kendin yap" temalı postları bana eski bir anımı hatırlattı, ben de hemen kolları sıvadım tabi.

bundan 5-6 sene önce manitayla bursa real'deyiz. JR promosyon kaset sepetlerini karıştırıyor her zamanki gibi. Baktım beni çağırıyor ama bi gariplik var, gülüyor ama morarmış bi halde, yanına koştum tabi hemen noluyo diye, işte o an, promosyon sepetinin başında kaset kapağını görür görmez beni bir gülme tuttu ama nasıl, marketi inlettik, sinirimiz bozuldu, herkes bize bakıyor, ben ayakta duramıyorumm falan filan...
neyse zar zor olay yerinden ayrıldık ama abartmıyorum en 3 gün boyunca güldük bu kasete, hala da lafı geçtiğinde kıkırdıyoruz.

buyrun işte Güneş Plak iftiharla sunar : Resul Balay


Papyonuna hastayım Resullll!!!

O kaseti niye almadık ki yaa??

2 Yorum:

Blogger bething* dedi ki...

Hahahahahahhahahahahaha

Ekim 13, 2006 1:13 ÖÖ  
Blogger HMF dedi ki...

:)hakkaten alsaniz dinlerdik toplanip..

Ekim 13, 2006 12:37 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa