22 Mart, 2006

thedavincicode


Romanı okumak için nedense uzunca bir süre istek duymadım. Fazla abartıldığını düşündüm uzunca bir süre, very best-seller olması rahatsız etti belki de ama 3-4 ay evvel kitabı elime alıp okumaya başlayınca fazla önyargılı davrandığımı anladım, kitabı da bir solukta bitirdim. şimdi merakla 19 Mayıs'ta gösterime girecek filmini bekliyorum. Umarım kitap hakkındaki davanın sonucu filmi etkilemez. Aşağıdaki linkte filmin trailer'ı var. İzlediğim trailer'a göre Tom Hanks kitabı okurken kafamda yarattığım Prof. Langdon tipine pek uymuyor, sanki bir Robert Redford, bir Harrison Ford ya da Sean Connery daha oturaklı olurdu, Audrey Tautou'da benim için her filmde Amelie, o da hiç olmamış, daha feminen biri gerekirdi o role. Ama Jean Reno polis karakterine tam oturmuş, Sir Teabing'de olmuş, onları beğendim...

Neyse efendim siz de izleyip kararınızı verin. Ben filmin Türkiye'ye gelmesini dört gözle bekliyorum karakterleri gözüm tutmamış bile olsa :)

http://movies.yahoo.com/feature/thedavincicode.html




1 Yorum:

Blogger bething* dedi ki...

ayyyyyni sekilde bende herkesin elinde gorunce sogumustum ay ben bunu okumam demistim..! Sonra aldim elime ve bir anda bitti, geceleri uyumadan okuyordum :) guzel kitap baya..bakalim filmi nasi olucak..audrey tautou yorumuna katiliyorum..tom hank si ise oyunculugundan sonra elestirmeyi dusunuyorum :P

teaser ini da izle..enteresan :)

http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/da_vinci_code/teaser/

Mart 22, 2006 5:45 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa