13 Nisan, 2006

"40 kere söylersen olur" demişler

2003 yılındaki ilk Rock&Coke festivalinde her konser arasında sürekli Red Hot Chilli Peppers çalınmıştı, ben de burdan yola çıkarak sürekli seneye Red Hot gelecek, onun için çalıyorlar bu şarkıları deyip durmuştum festival boyu (2004’te gele gele 50cent geldi!!!).
Daha sonra bu, arkadaşlarımla aramızda bir geyik konusu oldu ve ben her etkinlik öncesi Red Hot gelecekmiş gibi haberler yaydım etrafıma. 40 kere söylemiş olmalıyım ki bugün gazetede (Radikal) 2010 yılında Avrupa kültür başkenti seçilen İstanbul’a sadece Red Hot Chilli Peppers değil bir de üstüne REM ve U2'nun gelip konser vereceklerini okudum. Daha dört sene var ama fikri bile beni heyecanlandırmaya yetti şimdiden...

Daha yakın bir zamandan bahsetmek gerekirse, bu yaz İstanbul’daki Sting ve Depeche Mode konserleri var ki, ikisi de ayrı ayrı birer post konusudur benim için...

1 Yorum:

Blogger totipoti dedi ki...

ancak oynadığı film gelebilir, eh bu da seni kesmez zaten :))

Nisan 20, 2006 2:57 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa