19 Temmuz, 2006

Haberler, haberler, haberler...

Mutfakta karpuz patlaması: 1 yaralı

10 gündür mutfak masasının altında kesilip buzdolabına kaldırılmayı ve yenmeyi bekleyen adana-ceyhan karpuzunun infilak etmesi sonucu totipotilerin mutfağı sular altında kaldı.
Sabah 06:30’da uyku sersemi mutfağa giren toti, tüm mutfak zeminini kaplamış sarı suları görünce önce ağlamaya başlamış, akabinde kolları sıvayarak yerdeki suları söylene söylene temizlemiş, sabah sabah soluduğu domestos ve kosla karışımıyla serseme dönmüştür.

Ama toti için terslikler bununla da bitmemektedir. Sabah duş alırken su bir türlü ısınmamış, giymeyi planladığı bluzun kirli sepetinde olduğunu farketmiş, tam kapıdan çıkarken başka bir kolye takmaya karar vermiş ve uğurlu ogs gişesinden geçemediği için sabah kol gibi bir köprü trafiğine kalmıştır. İşe geç kalmış totinin siniri öğlen yediği dondurmayla yatışmış ve akşam sevgili arkadaşlarıyla buluşacağı için kalbi pır pır mutlulukla dolmuştur.

:)

6 Yorum:

Blogger HMF dedi ki...

cok gecmis olsundu:) ama bak bizi gordun hersey gecti..hihihihi

not: bu ilk commentim degil, daha once de yazmistim ama sen kabul etmemissin galiba..:)

Temmuz 20, 2006 12:14 ÖS  
Blogger totipoti dedi ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Temmuz 20, 2006 12:48 ÖS  
Blogger totipoti dedi ki...

hiçte bikerem bu ilk commentin,
niye kabul etmiyim seni, sen becerememişsindir elifcimm :))
print alıp saklicam bu commenti...

Temmuz 20, 2006 12:51 ÖS  
Blogger totipoti dedi ki...

bisimki de poşet içindeydii, belki de asıl suçlu poşettir.
koku konusunda da katılıyorum sana, bizim ev hala iğrenç kokuyoo

Temmuz 20, 2006 4:42 ÖS  
Blogger crick dedi ki...

hiii toticim ya senin elinde patlasaydi ya da sen oradayken hiii, dusunmek bile korkunc:)tobe diim ben...Bu arada elif bakiyorum da cok aktif bğir katilimci oldunuz...muahaha:)gizem insani seni

Temmuz 20, 2006 7:12 ÖS  
Blogger bething* dedi ki...

Karpuz patlamasina cok guldum..
ben buzdolabina koyuyrum genelde..daha hic patlama olmadi..olur mu acaba diye dusundurdun beni simdi! :P

Temmuz 21, 2006 2:24 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa