19 Temmuz, 2007

offf çok sıcak

çok çok çok sıcak bu gece...
aptal gibi koltuğa yapıştım kaldım, beynim sütlaç oldu galiba
tv'de sürekli reklam izliyorum, ne saçma reklamlar yapmışlar ben izlemeyeli
brrr kola mesela korkunç olmuş
sonra maden suyu cam şişede temalı reklamcılığın yüz karası reklam
hmm birde aval aval "buuuzzz" diyen bi kız var
offf çok kötü
hepsi serinlik temalı anladık ama çok kötü esprilerle bu serinliği izleyiciye hissettirmek olmuyor!!!
üff çok sıkıldım.
bir foça serinliğine ihtiyacım var - buzzzz - duyurulur!!!

3 Yorum:

Blogger HMF dedi ki...

:)focantique..gidince sor mutlaka bana sormadan nasil aldiniz yazdigim yaziyi diye..hihihihi
not: ben de istiyorum bu arada..eylullerde..

Temmuz 20, 2007 3:15 ÖS  
Blogger Öz dedi ki...

iyi siz gidin bensiz eylullerde:( sattiniz beni, gidin bensiz eylulerde:(

Temmuz 20, 2007 10:38 ÖS  
Blogger Daphne dedi ki...

Sutas'in "calkala" reklami ile Akbank'in "Kobi" reklamini tavsiye ederim :P

Temmuz 27, 2007 11:24 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa