02 Temmuz, 2007

six feet under hakkında kısa yazı


bu da bitti.
pazar akşamlarının uykusuz bırakan dizisi 6 feet under, dün akşam sezon finali ile veda etti ekranlara.
oldukça değişik tarzda yapılmış, her bölümü birbirinden bağımsız da izlenebilecek, oyuncuları, müzikleri, konuları, çekimleri oldukça başarılı, sinematografik bir diziydi.
ama final bölümünün finali eğreti ve sakil kalmıştı bence.
ölüm üzerine olan bu dizide ana karakterlerin nasıl ve ne zaman öldüğünü gösterme fikri çok yerindeydi ama çok özenilmemişti bu kısımlarda. karakterlerin yaşlı halleri doğallıktan çok uzaktı, makyaj kötüydü, anlatım şişirmeydi.
ama tabi son bir bölümü beğenmedim diye dizinin geneline kötü diyecek biri değilim, bunca yıllık hukukumuz var bu diziyle.
everthing ends...
artık izleyecek dizi de kalmadı elde.

Etiketler:

6 Yorum:

Blogger HMF dedi ki...

origamiye devam abla:)

Temmuz 02, 2007 5:10 ÖS  
Blogger rahel dedi ki...

Bende senin ilacın. ;)

Temmuz 03, 2007 9:54 ÖÖ  
Blogger totipoti dedi ki...

size origami dersi vericem h&m, çalışıyorum.

rahel, evet evet biliyorum ilacım sende :)
bitirdiniz mi siz bölümleri??
alakasız not. bu arada blogunda uykucu fotolarını gördüm geçen gün, saç kesimine bayıldım, söylemeden geçemiycem :))

Temmuz 03, 2007 11:47 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Almanlar şöyle der:
"Ende gut, alle gut." Son iyiyse her şey iyidir.
O zaman şunu da diyebiliriz sanırım:
"Ende schlecht, alle schlecht."

Temmuz 03, 2007 12:01 ÖS  
Blogger Öz dedi ki...

her izledigimde aklıma zincilikuyu'nun girişi geliyordu. "her canlı ölümü mutlaka tadacaktır" ne ürkünç bir kapı girişi yaa:(
anonim kişisine katılıyorum, ayrıca das ist eine landkarte:)

Temmuz 03, 2007 4:00 ÖS  
Blogger rahel dedi ki...

Toti,
Bitiremedik -hatta başlayamadık bile :P- ama yapacağım bir şeyler. Valla. Sık dişini. :) Saçlarım bir yıldır öyle değil, ama ben de çok sevmiştim o hallerini. Kurtuluş'ta çok becerikli ve -nasılsa- ucuz bir kuaförüm var. İstersen götürürüm seni, lafı bile olmaz. ;)

Temmuz 04, 2007 9:43 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa