27 Şubat, 2007

dün gece yüklemeye çalışılıp başarısız olunan post

EDIT: gece 2:30 gibi sızıp sabah çalan alarmı duymadım, zar zor ayılıp apar topar evden çıktım.
evet giyecek birşey bulamadım, kurtarıcılarım siyah pant. + siyah kazak ikilisiyle evden çıkıp, makyaj ve kahvaltıyı ofiste yaptım.
neymiş, ilk öğrendiğimiz kurallardan biri yine kendini valide etmiş: erken yatmazsak erken kalkamazmışızz. doğru.
erken yatarım erken kalkarım, üç yumurtayı sütle çırparım, tralaylaylom...

...

uyku tutmadı.
sabah 06.20’de kalkılacak, duş alınacak, saçlar kurutulacak ama illa dipleri ıslak kalacak, akabinde bademcikler şişecek. giyilecek birşeyler bulunacak – ki kıyafetlerimin çoğunu bir haftadır kuru temizlemede unuttuğumdan bu oldukça zor olacak, kahvaltı edilecek, makyaj yapılacak, saat 07:30’u gösterdiğinde evden çıkılacak.
saat 01:43 ve gözümü uyku tutmuyor.
2003146’dan bağlandığım gayet yavaş internet hattı vasıtasıyla sörf yapıyorum.
bazen diyorum ki bu blog için yazı yazma ve okuma işini fazla mı abartıyorum?? bir bağımlılık mı söz konusu? sorumluluk sahibi olmakla mı ilgili?? yoksa s/b hayatıma bir iki renk mi katmaya çalışıyorum??
neyse bu soruların yanıtlarını bulmak için çok geç bir saat...



---------


haftasonu “sis ve gece” filmini izledim. u.p.’nin zaten şahane bir insan olduğuna çok uzun zaman önce karar vermiştim. en çok karşılaşmadaki performansını beğeniyordum ama bu filmde çok başkaydı, aslında aynıydı ama başkaydı işte.

filmi de çok beğendim. her karesini, müziğini, oyuncuları, senaryoyu...


u.p.*
(*by muammer yanmaz, FK)

Etiketler:

6 Yorum:

Blogger HMF dedi ki...

yaa bu fotograf feci guzel be kardesim!!! kim fk da gorup favorilerine eklediyse:P

not:bu kadar cok begendigin icin ben de gidecegim bu filme..heycanliyim..

Şubat 27, 2007 6:40 ÖS  
Blogger totipoti dedi ki...

bilmem :x !!

bu fotoda sevmediğim tek nokta u.p.nin sağ elindeki yüzüktür!!!

Mart 01, 2007 2:56 ÖS  
Blogger bething* dedi ki...

merak ettim filmi..
evet fotograf guzelmis..sabah giyicek bisey bulamama konusu bende de ayni seklde totii..! ama kahvalti yapmadan cikamiyorum..blog konusunda da bazilarinda bagimlilik seviyesinde oldugu bariz..reklam icin yapan insanlar da var..cani cektigi icin yazan da..paylasmak icin de..vs vs..
ben blogger cevresini seviyorum :)

Mart 02, 2007 10:38 ÖÖ  
Blogger jelatin dedi ki...

Ay ne yalan söyleyeyim hiç aklımda yoktu benim "Sis ve Gece"yi izlemek... Ama şimdi burayı okuyunca fikrimi değiştirdim. Uğur Polat'a bayılırım. Selma Ergeç de bence çok çok güzel bir kadın. Hadi bakalım.

Mart 02, 2007 11:22 ÖS  
Blogger totipoti dedi ki...

bething&jelatin; ben bu aralar türk filmlerine kafayı takmış bulunuyorum.

bugün reha erdemin korkuyorum anne filmini izledim tvde. nasıl sınıflandırabilirim bilmiyorum ama değişik bir türk filmiydi.
akdeniz ülkelerinin ortak bir dili vardır ya avrupa filmlerinde, sıcak renklerin hakim olduğu, neşeli, duygusal, samimi. öyle bir havası vardı işte. kurgunun, konunun çok derin olmasını aramadım böyle olunca.

off konuyu dağıttım, sis ve gece iyi filmdi, izleyin bence.

jelatin, ben de kokuyu izlemek istiyorum 'sinemada', senden özendim ;)

Mart 04, 2007 10:16 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

KAHVALTI YAPMADAN ÇIKAMIYORUM, MAKYAJI YAPMADAN DA ÇIKAMIYORUM :P VE HER YATTIĞIMDA HEMEN UYAYAKALIYORUM :P

Nisan 01, 2007 10:17 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa