26 Temmuz, 2006

Lost in Lost

TV’de dizi izlemeyi çok severim. Kendimi bildim bileli hastası olduğum, sürekli izlediğim dizilerim oldu benim. Bu alışkanlığı küçükken Susam Sokağı’nı izleyerek kazandım sanırım. Öyle kaptırmıştım ki, ilkokula başlayana kadar kendimi Kurabiye Canavarı sanıyordum.

Saymakla bitmez müptelası olduğum diziler...

Son takıntım da üç gündür JR’la birlikte izlediğimiz “ıssız bir adaya düşsen yanına alacağın üç şey ne olurdu?” * temalı dizi Lost. Diziyi izliyoruz denmez yaşıyoruz. Akşam işten çıkıp eve gidiyoruz, koştura koştura bişiler atıştırıp ekranın karşısına kuruluyoruzz, bir bölüm bir bölüm daha diye diye arka arkaya yuvarlıyoruz DVD’leri. İşin ilginci böyle kilitlenmemize rağmen çok da sevmedik diziyi ama işte merak insanın peşini bırakmayan bir duygu. Bir de çok gülüyoruz dizide, en çok da tropik adada karşılarına kutup ayısı çıkmasına, bahtsız bedevi topluluğu bunlar diyip diyip gülüyorum. Acaba senaristler bahtsız bedevi ile kutup ayısının çöl maceralarını biliyorlar mıydı?

Jack mi yoksa Sawyer mı adamımız daha karar veremedik ama benim gönlüm Sawyer’dan yana. Jack fazla iyi, şüpheyle yaklaşıyorum ona karşı. Bir de- JR duymasın – Sawyer çok sexy!!!

BAD ROBOTTT!!!

(* soruya JR’ın cevabı: sürat teknesi, benzin ve su, biraz takılır sonra dönerim”
ya ben ya ben diye sorarım sana??? sana tek başına yedirir miyim onca tropik meyveyi???)

4 Yorum:

Blogger HMF dedi ki...

allah sizi naapmasin yaa:) gulmekten catladim okurken..hihihi..

ben de istiyorum dvdlerinizden..

Temmuz 26, 2006 2:39 ÖS  
Blogger totipoti dedi ki...

yok elifim icim el vermez senin de aynı batağa süreklenmene
bu böyle tadım ayçekirdeği gibi bişi,hani çekirdeği çıtladıkça dilinin ucu yara olur ama elinden bırakamazsın, dilin sızlaya sızlaya yersin ya, aynen böle işte, sürmenaj olduk yaa!!!

Temmuz 26, 2006 4:47 ÖS  
Blogger bething* dedi ki...

ayni dvd manyakligi bendede var 1 hafta icinde gece gunduze karisip bitirdik 2 sezonu..
benim adamim jack! bence o da sexy...;)

Temmuz 31, 2006 2:26 ÖS  
Blogger totipoti dedi ki...

nee 2. sezon mu??
onun dvd'si yokki daha, ya da ben mi bulamıyorum??
yaaa meraktan ölücem 2. sezonda ne olucak diye...

Temmuz 31, 2006 5:17 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa