25 Aralık, 2006

ortaya karışık

kuaförden çıktım şahane, eve geldim yıkadım bok gibi.
nedir bu? Evet evet kahkül.

geçen hafta moralim bozuk diye – tipik kadın davranışı- gittim dalgalı saçlarıma kahkül kestirdim. fönlüyken süper şahane oldu ama eve gelip yıkayınca her bir perçem farklı bir doğrultuda hareket etti. yakında ikinci bir depresyon sebebi olacak kahküllerim, öyle bir his var içimde.

bel fıtığımdan bahsetmiştim daha önce. binbeşyüz doktora gittim, hepsi farklı bişi söylediler. şu an tüm neredeyse sırtımı kaplayan iki-üç parmak kalınlığında sert plastik bir korse takıyorum. hamile pantolonu aldım işe eşorfmanla gelmiyim diye, o derece büyük bişi yani. takmadan tüm gövdemi pudralıyorum, üstüme upuzun penye bir fanila, üzerine de korseyi takıp bir balerin edasıyla dimdik yürüyorum, oturup kalkmak bir işkence, frida gibi oldum.



neyse işte canım çok sıkkın. h.sonu neredeyse sürekli yatay pozisyondaydım, bol bol kurdum kafamda olabilecekleri, ağladım durup durup şimdi sıçramak istesem sıçrayamam, dans edemem, koşamam diye, sevgilimle, ablamla, abimle, babamla kavga ettim, herkesi tersledim. ee napiyim yüzde elli refleks kaybım var sağ bacağımda herhalde, agresifim. bi de film izledim, önce sekreteri izlemeye başladım, cd bozukmuş yarısında kaldım (yaşasın korsan cd!!), sonunu bilen varsa anlatsın merak içindeyim. filmdeki kız sürekli mor giysiler giyiyordu, hemen aklıma işyerinde hergün mor kıyafet giyen kız geldi, acaba kesiyor mudur kendisini diye, tövbe. neyse film yarım kalınca françois ozon filmi izledim – veda vakti – kanser bi abinin ölmeden önceki son günleri ana temalı, tipik ozon filmiydi, pek iyi geldi yani içimi açtı!!! bir posta da filmin sonunda esas oğlan ölünce ağladım.

on-onbeş gün önce biri sorsaydı yeni yıldan beklentilerin ne diye, upuzun bir liste sıralardım bir nefeste ama şimdi sadece şu bela fıtıktan kurtulmak istiyorum, fıtık etti çünkü beni.

uff, aslında şu an genel müdüre bir rapor hazırlamam gerek ama canım istemiyo hiç. ee napiyim yüzde elli refleks kaybım var sağ bacağımda + yüzde elli güç kaybı. asabiyim.

haftanın sözü: koç allianz özel sağlık sigortası olacağına insanın bir SSK karnesi olsun.
(bi bok ödemedi sigorta, hepsi bana girdi. gözüm gibi baktığım, büyüttüğüm yurtdışı tatil fonuda heba oldu bu uğurda, off offf...)

3 Yorum:

Blogger crick dedi ki...

toti yaa:(

Aralık 26, 2006 8:23 ÖÖ  
Blogger HMF dedi ki...

canim toti..sakin bunalima girme..ne olur..mucckk!!!

Aralık 26, 2006 9:04 ÖÖ  
Blogger bething* dedi ki...

toticim insallah en kisa zamanda iyilesirsin!!

Aralık 27, 2006 1:51 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa