17 Aralık, 2006

pazar konseri

ne zamandır özlemini çektiğim bir pazar günü geçiriyorum. yapmam gereken bi iş, yetişmem gereken bi randevum yok. çok huzurluyum.
sabah abimlere kahvaltıya gittim, upuzun bir kahvaltı, ardından gazeteler, üstüne kahve+fal - ay doğdu haneme.
sonra sevgilime geldim, bana hint usulü tavuklu yoğurt çorbası yaptı hastayım diye. bol kişnişli, mmm şahaneydi. knorr'un yeni hazır çorbaları çok başarılı, akşama da frenk maydanozlu kremalı yabani mantar çorbası içeceğiz.
ama grip değilim ki ben çorba iyi gelsin - bel fıtığım var. evet zaten tahmin ediyordum 3 haftadır belimdeki ve bacağımdaki ağrının geçmemesinden. dün doktora gittim, acil mr dediler, çektirdim. sonuç: ameliyat gerektirecek derecede bel fıtığım varmış. pzt doktor doktor gezeceğim artık.

yazacağım bir sürü şey var ama şu an bir F klavyeyle yazmaya çalışıyorum, işkence gibi yani daha fazla dayanamayacağımmmmmm....

4 Yorum:

Blogger crick dedi ki...

Toticim çorba iyi gelmez. Eti çiğ şekilde çiğneyip üstüne bastıracaktın...:)

Aralık 18, 2006 10:14 ÖÖ  
Blogger HMF dedi ki...

aaa cok cok gecmis olsun canim toti..insallah iyi olur hersey..hay allah..birsey istersen hemen soyle bana..

Aralık 18, 2006 3:04 ÖS  
Blogger bething* dedi ki...

toticim gecmis olsun :( acil sifalar diliyorum sana canim

Aralık 18, 2006 6:26 ÖS  
Blogger totipoti dedi ki...

hepinize teşekkürler. ameliyat şimdilik ertelendi. bir süre korse+fizik tedavi olayına giricem, geçmezse ameliyat olucam.

Aralık 20, 2006 11:29 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa