02 Ağustos, 2007

yorumsuz

Etiketler:

5 Yorum:

Blogger HMF dedi ki...

superiz yaaa:)allahim o sallari alcaz diye ne kadar cabalamistik..ne guzel gunlerdi..canlarim...

Ağustos 02, 2007 6:45 ÖS  
Blogger Öz dedi ki...

yaa:(bu sabah 6da uyandım ve neden bilmem bu fotografa baktım, simdi sen de yuklemissin buraya...en sevdigim unv fotografıdır!!!

Ağustos 02, 2007 8:26 ÖS  
Blogger totipoti dedi ki...

fotografi gören bir işyeri arkadaşım dedi ki, ne kadar mutlusun böyle. seni hiç böyle görmedim şimdiye dek.
evet gerçekten çok mutluydum ben orda ve zayıf!!! ühühühüh
yıllar mahvetti beni

Ağustos 03, 2007 1:43 ÖS  
Blogger Öz dedi ki...

mutlusun cunku yanında biz varız. biz hala yanındayiz ve ben seni cok sık mutlu goruyorum, arkadasin haltetmis. hem is yerinde kim mutlu olur ki? adı ustunde is yeri orası. yıllara bakma sen, hersey cok guzel olacak, canım benim aglama sakin!!!

Ağustos 03, 2007 3:24 ÖS  
Blogger HMF dedi ki...

hahahahahaha:)ay cok komigiz yaaaa

Ağustos 03, 2007 4:33 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa