31 Temmuz, 2006

bir konserin ardından

bundan kaç sene önceydi tam hatırlamıyorum ama üniversitedeydim ve galiba 40 milyon olan (atıyor da olabilirim) konser biletlerini alabilme ihtimalim yoktu. bir türlü denkleştirememiştim bilet parasını.
oysa benim için ne kadar önemliydi. en sevdiğim şarkı ve en sevdiğim grup sorularının yanıtıydı onlar benim için, hala da severim depeche mode'u...
o zaman konsere gidemedim diye ne kadar kızmış ve üzülmüştüm.
ve ne oldu, bir kez daha konser vermeye geldiler Türkiye'ye.
bu kez param da vaktim de vardı ama yine gitmedim, gitmek istemedim.
ve şunu farkettim, geçmişte bir sebepten yapamadığım ve çok üzüldüğüm, kızdığım, yapamadığım için hiçbir şey tam istediğim gibi olmayacak sandığım şeylerin zaman içinde benim için öneminin azaldığını. devam etmek ve ayakta kalmak için insanın önüne yeni fırsatlar çıkabileceğini. yani demek istediğim bazı şeyleri sadece elde edemediğimiz için abartmış olabiliriz.

yaşamımın altı aylık karanlık zamanını düşündüm sonra, o zaman kızgın olduğum kişileri, olayları ve yapamayip, yapmak zorunda kadıklarımı. altı sene gibi uzundu.

şimdi anlıyorum ortada o kadar da kızılacak birşey olmadığını.

ve hala çok severim depeche mode'u...

5 Yorum:

Blogger bething* dedi ki...

ne kadar guzel baglamissin...
bende depeche modu cok severim..ve bende ilk konserine gidememistim..ve bende dun gidemedim..davetiyem olucakti (sozde) ve olamadi son ana kadar bekledim..ama kapiya gidipte haldir haldir bilet bulmaya enerjim yoktu sanirim..
belki 3.cuye artik........

Temmuz 31, 2006 2:30 ÖS  
Blogger totipoti dedi ki...

kim bilir belki sevgili bething,
hoşgeldinn :)

Temmuz 31, 2006 3:15 ÖS  
Blogger HMF dedi ki...

konser gunu gittigim heryerde sarkilarini soylemeye calistim icimden..hatta farkettim ki, hic bir sarkisini bastan sona bilmiyorum..sonra sevgilim dedi ki " sen ne kadar da cok istiyormussun gitmeyi"..

evet belki cok istiyordum ama yine de gitmedim..soylediklerinle o kadar bagdasiyor ki hislerim..o kadar onemi kalmiyor artik..

dvd den izlemeye davet edicem hepinizi evde, bedavaya:)

Ağustos 01, 2006 10:06 ÖÖ  
Blogger b'locked dedi ki...

theraphy ve u2 için ben de aynılarını söylemeliyim
ama bunun dışında aklıma hep bu gibi durumlarla (geçmişime damga vurmuş fenomenler;bir sevgili,sevdiğim grup,şarkı vs. yani karşılaşınca o yaşa tekrar döndüğüm o heyecanı tekrar hissettiğim ve hatta geçekleşememiş yanımı bana acı içinde duyuran o şey herneyse)karşılaşınca şu gelir :
iyi ettim mi etmedim mi bilinmez vazgeçmekle ama
gerçekten herşey başka türlü olabilir miydi
yoksa fıtratın izin verdiği çaba sadece o ankiyle mi sınırlı kalırdı
insan kendini bunların yokoluşu için suçlamalı mı yoksa bugün cidden her hâl-ükârda dünden değerli midir ?

Aralık 21, 2006 12:23 ÖS  
Blogger totipoti dedi ki...

bilmiyorum ama her durumda geçerli değil galiba bugünün dünden daha değerli olduğu, b'locked.
merhaba ayrıca, memnun oldum tanıştığımıza.

Aralık 26, 2006 11:22 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa