27 Ağustos, 2007

bugün annemin doğum günü*











evet bugün anneciğimin 60. yaş günü.
son üç haftada hayatında hiç üzülmediği kadar üzülmüş ve hiç dökmediği kadar gözyaşı dökmüş canım annem,
doğum günün kutlu olsun.
herşeyi en kısa zamanda atlatacağız senin bize verdiğin güçle.

şimdi babam kıskanır benim fotoğrafımı neden koymadın diye, tabi ki defne de, bu sebeple buyrun bakalım:











bu da bloga fotoğrafımı koymadığımı söyleyenler için gelsin :)

* tüm fotolar dün akşamki erken kutlama yemeğinde çekilmiştir.

5 Yorum:

Blogger Öz dedi ki...

Ay iyi ki dogmus anneciğin, dogmus da seni de dogurmus!!!
Canim benim, diken diken oldum okurken. Ailece o kadar güzel ki kalbiniz, en kısa sürede herseyi atlatip mutlu gunlerinize doneceksiniz buna eminim:)Fotograf cok guzelmiş bu arada:)artık senin tum fotolarini koyabilirim bloguma:P
Ozledim ayrıca...:)

Ağustos 27, 2007 1:49 ÖS  
Blogger HMF dedi ki...

aaa..iyiki dogdu annen totii..:)

Ağustos 27, 2007 2:16 ÖS  
Blogger totipoti dedi ki...

:)thx
hoşgeldininiz hem bloguma hem de istanbula

Ağustos 28, 2007 8:53 ÖÖ  
Blogger rahel dedi ki...

Aaa, toti! :D Evet, evet, yaşasın! Peki Defne kim? Pek de şirinmiş.. :)

Kıyamam, çok üzüldü di mi anne.. Evet, en çok perişan oluyorlar, ama olsun yine de iyi ki hepimizi doğurmuşlar! :) Onlar da iyi ki doğmuşlar!

Ağustos 28, 2007 10:31 ÖÖ  
Blogger totipoti dedi ki...

saol rahelciyim.
defne benim yeğenim,abimin kızı - 4 yaşında kendisi.

Ağustos 29, 2007 9:29 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa